great morning

idag ska bli en bra dag, och det säger jag för att jag måste säga så, för jag vill verkligen att det ska bli en bra dag, så därför ska jag hålla humöret uppe och faktiskt försöka se det roliga i att göra andras skitgöra:) Nej nu ska jag inte vara sån! Idag kanske vi får göra något mer vettigt, jag tänker se till så att vi får göra det, jag menar, man måste ju säga vad man tycker!

Undra om jag ska ta med mig en kortlek, och kanske yatzy? Jag och linda hade trots allt inte allt för mycket att göra igår på "lunchen". Men nu måste jag gå ner och äta frukost, jag kan ju inte komma försent till bussen! ha en trevlig tisdag allesammmans!

Kommentarer
Postat av: emelie

godmorgon du :)

2008-03-11 @ 07:34:24
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0