healme

haha en paj säger du, du kan ju ha något rätt i det.. Jag får väl se till att göra något åt min jävla paj snart då, för just nu ligger den i ugnen och blir bränd bränd bränd! pajbakning nästa.

Om några timmar bär det av till fjällen, haha nej inte riktigt men det kändes kul att säga! Bygdsiljum är väl inte mycket av något man kan kalla fjäll, eller vad vet jag? Det ska väl bli skönt, blev dock väckt på fel sida idag men ska ändå försöka att inte vara allt för surig, det blir ju aldrig roligt då! Undra om vi ska ner och köpa yatzy? Min kära syster är som alltid, som vanligt seg och bara ligger i sin säng och slänger bort massa dyrbar tid, iof sitter jag här och slänger bort massa dyrbar tid så jag ska ju inget säga.

          
jag i vårsolen, jennifer i vårsolen, paulina glad på mias, julia glad på mias

här är en bild som jag photoshoppade på julia, jag tycker den blev fin, och så en poetisk bild på något som inte är så bra!

image162

image163

Kommentarer
Postat av: Julia

Himla fina bilder! tur för mig att du photoshopade den kände jag, haha.. men jag skulle vilja veta när kortet är taget? inne på mias?
btw, asfin bild på dig ltie högre upp!

2008-03-10 @ 23:57:30
URL: http://ssuit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0