hemljuvahem

hemma igen! Det är ju bara mest skönt att vara hemma, så enkelt är det, hur trevligt och mysigt man än har det när man är borta så är hemma bäst, så känner jag i alla fall!

Min magont har inte riktigt gått över och jag fasar inför att det skulle i sig, jag vill bara inte må såhär, speciellt inte nu när jag har tre (förhoppningsvis) sköna veckor framför mig! så jag håller tummarna.

Nu har jag fått duscha och snart ska jag ner och lägga in pommes i ugnen, tydligen jag som ska börja med maten fast det är jag som inte är helt frisk, men vad gör man inte för familjen!

Min lillasyster sa nyss till mig i telefonen att hon skulle rymma, jag försökte tala om för henne att hon inte skulle klara sig särskilt bra men tydligen tror hon att nån av hennes kompisars föräldrar skulle vilja ha henne hos sig och laga mat och så! Jaja får väl se vad hon bestämmer sig för, för att det var nämligen bara "kanske".


älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0