impuls

oj oj, efter ungefär.. 3 timmar vid köksbordet så har jag sytt mig en sak, en partytopp som jag helst vill kalla det, som först skulle bli en party kjol men var alldeles för liten! Den blev väl, sådär? Jag har ingen bild nu, och det kommer nog inte heller komma någon på ett bra tag, men den är i alla fall grå, mer än så ska jag inte säga! lite trådar på insidan som sticker hit och dit! Men med dom rätta sakerna till så tror jag ändå att det kan vara något! Wiee, mitt första hemmagjorda plagg! Och mer ska det bli, jag är sämst på att sy, men jag ska lära mig. Pappa visade mig idag att man kunde använda en säkerhetsnål när man drog igenom en tråd, jag har hört det någon gång förut, men det hade helt undangått mig så där satt jag och kämpade i kanske en timme med att få igenom tråden som inte ens ville ge med sig, och så kom den där idén gåendes och vips så var den igenom! Underbart.

Nu ska jag ta mitt glas cola, min skål popcorn och sätta mig och see på bee movie! Hoppas att den är fin. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0