inte alltid



Ah det blev ju inte riktigt som tänkt igår, men jag måste erkänna att jag hade väldigt roligt ändå! I röbäck var det fint folk och trevlig stämmning, sedan blev det en lite promenad från böleäng till teg, där var det slappt och skönt. Ja ungefär som en kväll ska vara helt enkelt! Det blev lite så, förfest huh efterfest, istället för något OOH, men vad gör det?
nästa helg blir det kanske av, så länge det är taggat och så! för det är det viktigaste.

Klart man känner sig lite slö såhär dagen efter, men vad gör det! Det som är konstigt är att jag inte ens har ont i fötterna, det hade jag förväntat mig, iof tror jag att benen fick ta smällen istället. Träningsvärken.


Jag önskar att jag orkade mer, min älskade lillasyster vill verkligen att jag ska vara med henne, men jag är så trött och slö att jag inte orkar, förlåt. en annan gång jag lovar!

image263

I brist på bilder från igår så får jennifer en plats för att det var ju trots allt med henne som jag spenderade mest tid med, tack för igår!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Äh, vafan börja klä dig så igen! Gogo mörkt hår, kanske till och med svart! Gör det så blir du min oavsett personlighet. Jag vet att det är din (alla andras också) högsta önskan.

Äh, färger är överskattat (orange kan dock vara fint).

I see a red door and I want to paint it black,
no colours anymore, I want them to turn black.

Mitt rum blir svart idag! :D:D:D

2008-03-29 @ 14:33:31
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0