inte så bra

Idag, ja idag har verkligen inte varit en bra dag, eller i alla fall inte min dag. Vi kommer till våran prao i hopp om att det faktiskt ska vara så som vi blivit informerade om, och så är det allt annat.. Vi fick kopiera papper, sortera dom och sortera massa affischer och annat "kul", sedan tyckte tjejen som jobbade där att hon var jätte snäll när hon lät oss gå hem klockan 3 och så sa hon, "ja, det blev en mjukstart för er i alla fall" hahahaha lätt för henne och säga, vi gjorde ju skitarbetet......Hoppas verkligen att det bättrar sig lite annars vet jag inte om jag kommer att orka! Tur att vi är två där i alla fall bara det att dom typ vill dela på oss dessutom, det enda sällskap man har och så får man inte ens jobba tillsammans? woho.

                                                            
jag innan jag visste vad som väntade...                Linda i rummet, med pärmen och papperna...

Ja, så det var ju inte precis roligt, om det inte blir bättre så måste jag faktiskt säga till, jag tänker ju inte bli utbränd.
Senare på dagen träffade jag jennifer och julia, julia lämnade oss ganska fort, jag höll på att glömma min väska och så, och regnet, ja regnet var ju verkligen pricken över i:et på min dåliga dag! Iaf så köpte jag och jennifer en present (två) till våran låtsas mamma som fyller år, sedan gick vi och jag provade en jacka, som inte alls var lika fin som den såg ut på hängaren! Ah, sen åkte vi till pappa och åt gröt, sedan grattade vi birgitta, och så kom pappa med det bästa beskedet på hela dagen, nämligen att det fanns ett kyle avsnitt! Plötsligt blev mitt hjärta några kilon lättare och allt kändes lite bättre. Sedan ringde robin och vi bestämde att vi skulle gå till kvantum i det fina vädret, så vid åtta ungefär kom han och andréas och vi gick. På kvantum köpte jag tugummi och träffade matilda, och sedan satt vi där och det var trevligt (roligt att veta) sedan gick vi till umedalen för att vara snälla mot robin, vi skulle nämligen åt andra hållet egentligen, men så blev det och sedan åkte vi buss hem, och när jag kom hem hade världens bästa mamma gjort pannkakor till mig som jag ska ha till lunch imorgon! Och så fanns det lite godis kvar sen igår, imorgon börjas det. Nu ska jag sluta tråka ut er (dom som faktiskt orkat läsa allt) och gå och lägga mig!

    

Tyckte att 60 g bilden var fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0