kom inte i vägen

I never thougt I doubt you, I´m better of without you

Det blev till att gå en promenad till pappa idag, där spelade jag Råttatouille spel på datorn och hade det trevligt, tyvärr hände en liten kaffe olycka över tangentbordet men det är ju sånt som händer! Emerensia har förövrigt blivit riktigt stor också.

Alltså duscha, det måste ju vara bland det skönaste? Det är därför lite jobbigt här hos mamma där vi betalar för varmvattnet och måste tänka på att inte duscha så länge... Förut var jag bra på det men nuförtiden så kan jag bara inte stänga av så fort jag är klar som, utan jag måste stå där och bara värma mig, väldigt jobbigt! men skönt.

image243

hiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0