lätt att det är

nej nu är jag uppe alldeles för länge, imorgon kommer jag ju säkert få jobba ett fullt arbetspass! Jag kommer förmodligen inte vilja leva längre när dagen är slut.. Men som tur är har jag med mig en bit av mammas hembakade pizza till lunch och en banan som mellanmål (?) så förhoppningsvis ska jag klara mig, nu gäller det bara att hitta korken till min flaska, annars har jag typ ingen dricka (Ja jag vet att dom har kran med vatten där, men ändå).

Nu känns det lite mer taggande i alla fall, still missing some people, men det ser i alla fall mycket bättre ut! Det har varit lite smått katastrof (kassatrof) usch vilket konstigt ord. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0