led oss hem

haha vilket skämt!

Igår kväll var jag med jennifer, det var trevligt, vi såg på mr and mrs smith och drack passionssoda! När jag kom hem så gick jag och la mig på en gång, det är något jag ska fortsätta med, mycket skönare.

Ja, jag har tänkt på det är med bloggar. Egentligen är det ju inte roligt att läsa vad andra har gjort under dagen? Jag menar, ofta man bryr sig, eller det skulle vara om dom hade gjort något sensationellt som alla verkligen skulle tycka var intressant att läsa om, men så är det ju nästan aldrig. Själv tycker jag att det är roligt att kika in på bloggar med mycket bilder, illustrationer m.m. men det är ju för att jag är intresserad av sånt, sen tycker jag att det kan vara ganska roligt att se vad folk har på sig, ja, mest för att man faktiskt blir lite inspirerad! Så tycker jag.

Jag undrar ju lite vad som hände, med det, med oss, med allt? Det bryr jag mig inte så mycket om egentligen, så är det väl bara, det är ju inte därför man gör det (eller?) haha jag får väl helt enkelt vänta och se vad som händer, inte för att det kommer göra någon skillnad, bara det att det är faktiskt lite tråkigare! Oss bryr jag mig om, men tydligen är jag den enda, jag tänker på dig ibland, och så tänker jag att jag ska sluta bry mig, men så går det inte, för att jag bryr mig för mycket, why don´t you? Allt, har jag inte så mycket att säga om, det är pågång, en förändring, jag har ju varit duktig en gång förut, så nu är det dags igen, det är ju så mycket roligare att leva då!

Nu är det mat, eller jag måste i alla fall göra mat, hungern börjar kännas. Sen ska jag på stan med jennifer, och så ska jag köpa present åt min lillebror som är så underbar att han inte önskar sig något, det är så lätt då!


   partypinglan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0