made

haha åh jag vet, lite väl mycket ysch pysch och snirkelisnirk, men jag har ju laddat hem lite olika penslar och ville prova, så det här får man tampas med ett tag då! Jag tycker det är himlarns fint ändå, älskar sånt.

For you to hold on to..

      

Var på stan idag med amanda och jennifer ju, vi åt på frasses och sedan åkte vi hem till amanda där vi fick god middag, makaroner och skinksås! Sedan låg vi och slöade och efter det for jag och jennifer till teg där vi såg på fotboll och blev bjudna på glass! (jag ville inte ha...) ja så är det, och nu har jag inte nått mer att säga, just nu

Kommentarer
Postat av: kristin

fin blogg :)
godnatt :)

2008-03-27 @ 01:59:54
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0