mycket gladare

idag har varit en bättre dag! Iof har vi fått märka ca 1000 brev (det var faktiskt så många) och stämplat dom, inte allt för jobbigt men efter ett tag blir det ju lite långtråkigt! Jag och linda kom på att det var väldigt mycket bättre att gå ut lite mer och få luft, det hjälpte till så att man inte blev så tung i huvudet men efter 7 timmar därborta så var jag rätt så tung ändå, men då fick vi gå, yey. imorgon kommer vi att börja 10, men vad skönt tänkte jag först, när jag sedan kom på att tjejen förmodligen kommer hålla oss kvar till 6 då eller nått, yippieayey! Men vi fick dock ett väldigt glatt besked som jag höll på att sumpa (hahaha, förlåt linda) men gjorde inte det, så det känns riktigt bra!!! lite tråkigt dock när man försöker vara trevlig och så blir man dissed gång på gång, buhu!

Och idag har jag, köpt en kjol... Men inte vilken kjol som helst utan en kjol som jag har länge velat ha och sucktat efter (inte just den här men JUST den modellen!) så jag drog fram min feta plånbok och betalade glatt, jag menar, den ska jag dock ha i sommar också så det gör inte så stor skillnad om jag köpte den nu eller om jag skulle ha köpt den senare! Och vet ni, man kan ha den som en klänning också! Charming

                    
Klistrade breven, högen efter ett tag, vi gick ut och fick lite luft, högen lite senare!
Inte ta bort sa du, muuohh, hade du visste!


Här är kjolen, lite konstigt ljus men.

Åh jag sitter här och försöker väl få tiden att gå fast jag vet att jag måste plugga, ja jag måste verkligen! Det är hemsidan som ligger och gnager just nu, så jag måste börja med den... blööö har ingen ork för sånt! Sedan imorgon hade jag tänkt, eller något, ska jag färdigställa den där intervjun lite, också väldigt taggande! Det gäller bara att börja, sen är det inga problem, men sen går det knappt att börja så!

Kommentarer
Postat av: lindis

ps1. haha jag orkar inte vara glad hela tiden
ps2. fyfan vilken ful bild.. på moi
ps3. haha men endel bilder var asfula. om man säger att man vill ta bort dem blir du sur. då måste man få ljuga

2008-03-11 @ 19:10:36
URL: http://llindat.blogg.se
Postat av: martina

gu se du klagar på allt:)

2008-03-11 @ 20:59:30
URL: http://msandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0