när då

Igår var det trevligt, jag jennifer paulina och julia tog det lungt och pratade och lyssnade på lugna favoriter!
Idag vaknade jag först klockan 10 för det var det jag hade ställt klockan på, men så kände jag att, nej jag ska inte gå upp nu, och så sov jag en timme till, vaknade och somnade en timme till! Nu sitter jag nere vid köksbordet med jennifer och paulina som ska äta frukost, jag har städat och ätit redan och snart ska jag nog gå ut och gå!

Alltså det är ju lite skrattretande, vad är det med dig? Jag hoppas verkligen inte att det var så, för då tänker jag verkligen inte bry mig längre..

  
       

Påväg till affffären, Julia och Jennifer, min nya blåa kjol, Jag och Paulina, och så jag.


Kommentarer
Postat av: MalinMariaJ

Fina bilder, ha det bra , glad påsk!

2008-03-22 @ 14:45:18
URL: http://MalinMariaJ.blogg.se
Postat av: Fredrik

Så olikt mig att kommentera mode! Jag känner mig nästan som en Fab 5are, men vafan gör det :D. Du passar i blått :).

2008-03-22 @ 15:21:20
URL: http://hmmrn.blogg.se
Postat av: martina

Tack! Glad påsk:)

haha men ge dig! Tack så mycket;d

2008-03-22 @ 16:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0