när det inte räcker till

åh fyfan, nu har jag kommit, ja inte fan har jag kommit långt, men en bit på hemsidan, det var bara massa jävla strul hela tiden, skit drygt! Jag kommer ju aldrig vilja öppna det där programmet igen... Och alla fina anteckningar som jag gjorde för typ två veckor sen (ja exakt faktiskt) är typ på arabiska, jag minns när jag skrev dom att "oj vad kul det kommer bli nu när jag fattar", men bara det att då ska man inte vänta såhär länge för då fattar man INGENTING! aja... Jag kom en bit i alla fall o det funkar det som finns där nu, det är huvudsaken. dock lär jag komma måsta göra om allt när anita ser det.. men då får hon hjälpa mig! faktiskt.

Nu har jag mest inget att göra faktiskt, eller inte något som jag orkar göra i alla fall, funderar på att sova! Jag menar, ju mer sömn ju gladare kommer jag vara imorgon,och jag måste erkänna att det är så mycket roligare att vara glad än att vara sur! Synd att inte alla kunde tänka så. Tänk vad kul det skulle vara om alla alltid var glada, för då skulle ingen vara sur och störa sig på dom som var glada! åh vad myysigt. Jag längtar så mycket till nästa vecka, det kommer förmodligen bli en väldigt skön vecka följd av massa dagars påsklov, totally amazing!

haha jag har hittat några knappar på mitt tangentbord där man kan sköta musiken (har sett dom förut men aldrig riktigt orkat prova) iaf så är det riktigt praktiskt, man slipper klicka upp någonting och man kan byta låt och pausa och allt möjligt trevligt, tänkte ifall ni undrade eller så.

image192
Miss those days you were a here in my eyes.

Kommentarer
Postat av: L

jag tänker sluta läsa din blogg om du fortsätter syfta på mig hela tiden. jag blir ledsen

2008-03-11 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0