nattligt

Blä just numår jag inte alls bra.. Mår nästan illa, vet inte om det är för godiset jag åt idag eller vad det annars skulle vara.. Hursomhelst så är jag fortfarande så stressad, det försvinner som inte heller, det dyker alltid upp, så fort jag slutar tänka på något speciellt så kommer det igen, fyfan vad jobbigt, vad ska man ta sig till? denna jävla jobbstress.

Ikväll var trevligt, vi gjorde inte så mycket men det är skönt att bara göra inget ibland också! Nu har jag nyss sett one tree hill avsnitt 8, och jag blir så jävla irriterad, haha rent ut sagt! Alla som följer serien kan nog förstå vad jag menar.. Nu ska jag snart sova! Ringa till jennifer en snabbis, vet iof inte om hon är vaken men, känner ändå för att ringa. Imorgon blir det lite bus med julia och sen vet jag faktiskt inte, bara slöa kanske. Och just ja, ah jag måste tänka ifall jag ska ringa igen eller inte! haha sa ju det, alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0