Natttt

Ja, kvällen har varit skön. Jag och Linda tog en lång promenad ända fram till Ica Maxi, där trängdes vi tillsammans med ena halvan av umeås befolkning, det fanns mycket gott kvar (fizzy!) men tyvärr inte vanliga ljuschokladisar, men jag tyckte det var bra ändå! Jag hade plockat en tung påse och när jag ställde den på vågen och fick en lapp som sade 20 kronor blev jag häpen, det hela slutade med ett kvitto på ungefär 47 kronor, då inkl tuggummi! Nej men jag har haft riktigt trevligt denna första-kväll-på-lovet!

image225

ungefär en tredjedel av allt godis, i ett fint påskägg som jag hittade i mitt rum, JA jag har fått fixa mig ett eget påskägg, när man blir äldre så tycker tydligen inte alla att man ska få något...


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0