nej nej nej

Jag hittar bara massa saker när jag är på stan som jag vill ha, det är ju därför man ska hålla sig borta från stan! Idag köpte jag i alla fall en koftliknande sak som har kostat 329 men nu kostade den bara 50 kronor, så det tyckte jag var en bra rea! Köpte presenter åt joakim också, vet inte alls om han kommer tycka om det, men jag hoppas verkligen den!

Jag måste ta mig en promenad till mamma, glömde tydligen min plånbok när jag var där! Tur att hon ringde och sa det eftersom att jag antagligen hade fått panik om jag inte hade hittat den. Om ett par timmar kommer jennifer hem, vet inte alls om vi ens ska göra något, hon lär ju vara rätt trött! Så det kanske bara blir till att vara hemma och se på någon film, och kanske melodifestivalen lite grann..

        

nya skorna, emerensia, koftan, lillasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0