nono

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här dagen, men den har väl varit, sådär! Det började med att vi var på skolan och pratade lite med rektor fredrik för att fråga om vi får göra lite reklam för den här föreställningen som kommer hit från canada, det verkar vara en jättehäftig show och jag tror verkligen att det är något man borde gå och se! Jag kan inget men videoinlägg så jag orkar inte visa något, men det kanske kommer upp sen, så får ni se lite vad det är, traces heter i alla fall föreställningen. Japp, sedan traskade vi till arbetsplatsen, var på ett möte en timme tror jag det var, men jag vet inte för jag var rätt trött. Sedan hade vi i princip inget att göra, vi satt och pratade och hade det trevligt, men så kände vi att här kan vi ju inte sitta, så vi gick och försökte fråga vad vi kunde göra, inget kom upp.. Och så, fem i fyra när våra hjärnor i alla fall var långa vägar hem så kommer det en av kvinnorna och säger "har ni inget att göra? Men då kan ni ju gå och återvinna lite papper" hahaha, JA för det är det vi vill göra, vara deras slavar som gör sånt skit arbete, men snälla som vi är så gick vi i alla fall iväg, och så hittade vi inte.. Då blev det för mycket, så vi gick tillbaka och jag sa att NEJ vi hittar inte och vi tänker inte gå igen, hon blev lite sur, men det bryr jag mig inte om, sedan for vi hem!

Hade tänkt gå ut idag, men så sov jag istället. Det var skönt, nu är det top model på tv! Och sen är det något program senare med älsklings björn, ska kika på vad det är för något!

Kommentarer
Postat av: lindis

jag är glad att du är så modig och säger nej!

2008-03-12 @ 22:07:55
URL: http://llindat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0