Olau

Oj oj, jag kan verkligen inte vakna i "normal" tid nuförtiden! Somnar alltid om. Aja! Om ett litet tag ska jag och jennifer ner på stan och träffa amanda, vi ska äta lite och så! Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, som vanligt antar jag? Men det blir säkert bra vilket som!

image244

Det syns inte här men jag har haft en jävlig morgon med mitt hår, det var bra igår just när jag klippte det, men så efter en natt så vill luggen helst leva ett eget liv, ja jag har blivit tvungen att spraya ner den ordentligt! Jag får hoppas att det är lite vänligare efter en dusch!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fab 5 på G igen känns det som... Det är jobbigt med dåliga hårdagar (varje dag för mig xD)! Mitt hår är så random som hår kan bli! Det faller ALLTID ihop och blir så jävla platt, oavsett hur okristlig mängd hårgelé eller liknande jag använder. Dessutom växer det helflummigt! Det känns som att det växer olika snabbt. Liksom, man formar luggen när man klipper sig, det går ett tag och sen är formen helt annorlunda, det är liksom helt random. Klart att det blir lite annorlunda än formen innan, men jag menar extremt :O. Justja, jag ska snart klippa mig! Jag beställer tid imorrn om jag orkar/vågar ringa. Sen ska jag färga igen :D. Mitt hår ska vara svart som själen :O. Samma sak med mina väggar. Det ska jag typ måla nu till helgen, annars tar jag det när jag orkar.

2008-03-26 @ 23:11:51
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0