partyparty

En plats jag inte trodde fanns.

Ja det är ju tur att en dålig och tråkig dag kan sluta bra i alla fall, annars hade det känns så hopplöst! Taggar leos lekland imorgon klockan halv 10! Har inte gått upp så tidigt på, ja minst en vecka i alla fall.. Får väl se hur det går. Och så hoppas jag och håller tummarna på att det blir en rolig kväll också, men jag känner att jag har en bra inställning och magkänslan säger YEY så det ska bli kul!
image261                           image262            

Jag och en väldigt oliksig jennifer för ungefär ett år sen!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag känner mig så... Jag vet inte... Fab 5 igen:(

Jag kan verkligen inte låta bli att kommentera sådana kommentarer. Inte bara här, även i verkligheten :S. Jag har blivit konstig, förhoppningsvis till det bättre.

Hur som helst, det är PRECIS sådär tjejer ska se ut! Det rinner nästan glädjetårar när man ser din outfit där! Fattas bara svarta converse till det där så hade det nog varit 100% perfekt utstyrsel, men eftersom skorna kan ses som snarlika och faktiskt är nästan lika snygga så får det väl bli.. 98% :D.

Jag har inte sett Jennifer mycket, men det där kan väl fan ändå inte vara Jennifer? :O Det ser då inte ut så!

Jaja, ha det bra!

2008-03-28 @ 17:40:59
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0