pff

Det var rätt skönt väder ikväll ändå, skönt att gå i.

Just nu ser jag på CSI, någon har tydligen tappat ett huvud... Jag känner mig lite stressad men jag orkar som inte tänka på det just nu, jag vill helt enkelt inte, har tillräckligt mycket att göra på praoen och då orkar jag inte tänka på massa annat samtidigt! Så enkelt är det.

Planerna inför helgen sprack lite nu när vi insåg att mamma faktiskt fyller år på lördag! Det är ju i och för sig trevligt inte för det ,men när man planerat lite annat så är det ju lite tråkigt att dom blir ändrade! haha, aja det löser sig hursomhelst på lördag antar jag! Försöker tagga även om jag är rädd att jag kommer göra tvärtom, det får jag inte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0