restless minds

en helt ny värld

När man ser sånt där så ångrar man sig ju faktiskt.. inte, jag vet inte vad det är med mig, men jag tror att jag bara inte gillar saker som får mig att känna mig, ska jag säga obekväm? Annars så mådde jag dåligt ikväll, kände inte livet, men så helt plöstligt kändes allt så himla mycket bättre! jag hoppas att jag får känna såhär ett längre tag nu, det är mycket mycket skönare! iof händer det ju någor tråkigt om ungefär 30 timmar, men det ska vi ju inte tänka på nu? nej nej.

Ge mig en anledning, en enda anledning och jag lovar att jag ska tänka på saken, men annars är det här tillfället då jag säger tack och hej, it´s been a bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0