show time

Fjärde dagen avklarad! Idag har det faktiskt gått mycket bättre än tidigare, mest (bara) på grund av att vi har varit med en annan tjej som är mycket trevligare, vi har städat logerna och scenen m.m tills ikväll! Om ungefär 50 min ska jag ner på stan och se på den här föreställningen, electra show tror jag att den heter! Hoppas på att den är bra! Sätter in bilder senare.

Jag köpte skorna idag, det var dock en söm som var lite sönder så jag fick dom 50 kronor billigare, nu hoppas jag bara att dom inte går sönder, och att jag kan gå i dom! Upp till bevis ikväll. Jag har hemsk träningsverk i benen, måste vara för att vi i princip har stått upp hela dagen! Men nu ska jag göra mig klar. Och ringa Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0