släpp taget

I know you like to think you shit don´t stank.

Jag har nog världen sämsta, ja jag vet fan inte ens vad det heter men det är så sjukt! För jag mår verkligen hur konstigt som helst, i ena sekunden kan allt vara okej och jag kan känna att Ah men det här går ju ändå! Och i andra sekunden känner jag för att lägga mig ner och aldrig gå upp igen, iof är det många mellanstadier också, men det är jävligt jobbigt, varför kan det inte för vara bra och lite extra bra hela tiden istället för bra och lite extra dåligt?

Idag orkar jag inte ens, jag orkar inte följa med någonstans, jag orkar inte packa, jag orkar inte städa (!), jag orkar inte verkligen ingenting..... Jag ska bara ligga här och inte göra något alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0