snälla nån?

Who do you think you´re fooling now?

Haha, ja... Jag vet inte ens vad jag ska skriva, jag är så sjukt besviken... På dig,speciellt på dig, och så ser framtiden ut som den gör vilket innebär att jag kommer måste leva med det ändå. Sen är jag besviken på mig, jag som aldrig kan vara glad ungefär, men det värsta är att jag är en glad människa, det är bara min omgivning som förstör mig och petar ner mig till botten, så enkelt är det. Det är i alla fall över nu, jag tänker inte tillåta det längre.. Och en annan sak, jag tänker inte förstöra så mycket och inte göra det bästa utav det, så enkelt är det. Så det är bäst mig och alla andra äckel att det blir så också, JAAAA


Another day is going bye. Kill Me Now

Kommentarer
Postat av: lin

ja men om jag inte hade haft någon gräns så skulle jag ju vara helt luspank på dirren :)

2008-03-28 @ 12:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0