som ett hugg

det är ju antingen eller, så är det ju med allt? Man måste bestämma sig, vad är det jag vill göra med den här skiten som kallas liv "just nu", sedan när man kommit fram till något rimligt, ja då ska man komma fram till, "klarar jag av det här?" och efter det, om svaret nu är ja på den frågan så ska man hitta en fin balans som involverar alla möjliga grenar i vardagen. Jag menar, kan det vara värt att slita ut sig lite (men inte allt för mycket) för att sedan kunna slappna av och njuta fullt ut några månader senare? Jag tror på ett ja i den frågan, jag menar, det gäller ju bara att prioritera! Men först måste man se till att det man ska göra hamnar på någolunda anständiga tider så att man kan klara av att balansera den här skiten! Jag är rädd, jag kommer alltid att vara rädd när jag står där med en telefon i handen och ett okänt nummer inslaget på displayen, men jag vet också att jag kommer kunna övervinna en sådan rädsla, om en bara för stunden så kommer det gå.

Idag ska jag på stan, jag ska fixa lite saker på banken (pappa ska fixa åt mig).. Trots min ålder så har jag verkligen ingen koll på läget, fan att man ska måste lära sig sånt där också, ja jag antar att det snart är dags ju. Man måste för fan fixa alla möjliga jobbiga saker, orka vara vuxen?

Igår såg jag ju bee movie, rätt fin film, sedan såg jag monsterfilmen it self, den var lite jobbig att titta på, men den var riktigt spännande, inte tråkig alls!

shall we die tonight or will we live forever?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fy! Telefoner kan vara riktigt jävla hemska ibland! Arbeta... Det är nog bland det värsta som finns, men vill man något tillräckligt mycket så antar jag väl att det kan vara värt det. Haha du är inte den enda som inte har koll :). Förvisso är jag bara 17 och MÅSTE ta hjälp av farsan, men jag skulle verkligen inte klara det ensam, jag ska också till banken idag tror jag. ORKA FIXA PRAKTISKA GREJER! när man kan göra annat (A)

2008-03-03 @ 12:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0