som jag älskar dig

hihi ikväll ska jag vara med jennifer och paulina, kuligt! Vi ska se mastermind som går på tv, tror jag i alla fall? och det lutar mot att gå och köpa något gott till, det är ju trots allt fortfarande lov! Jag har ju ont i magen, men eftersom att det inte är magsjuka utan bara ont så tror jag inte att det spelar så stor roll, jag är så otroligt sugen på fizzy! eller vare bulbizz?

We used to have this figured out , we used to breathe without a doubt , we never thought...we used to know.
At least there's you and at least there's me , can we get this back, can we get this back...
To how it used to be. jag saknar dig men jag kan inte vara vän med någon som inte är det tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0