som någon annan

hatar att ha ont, man kan ju inte göra nått.. Ville följa med till farmor med nu blir det att ligga hemma istället.
Om det är bättre sen så hoppas jag på att jennifer vill följa med ut och gå, det var ett tag sen nu och jag känner att det är dags! Igår var rätt så trevligt, var ju med jennifer och jennifer, såg på lite melodifestival, mest för världens bästa björngs skull såklart! Sedan kom andréas och gustav och så såg vi på en film som hette awake, den var helt okej!

den här gjorde jag också, lite konstiga propotioner kanske, men.
image145:m

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det är läskigt så överskattad Björn har blivit på så kort tid :O. Sötis är han ju, men duktig komiker? Jaa, men inte så bra som alla påstår.

2008-03-02 @ 12:30:50
Postat av: martina

haha onej, jag tycker verkligen att han är en duktig komiker, jag tycker även att han är så bra som alla påstår!:)

2008-03-02 @ 12:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0