svartvitt

atall

Nu har jag varit ute, och gått, sprungit i snön. Det var lagomt jobbigt med det är ju skönt efteråt i alla fall. Hemskt intressanta fakta! Jag måste ju ärligt säga att jag inte har något intressant att skriva just nu, men jag har några bilder från idag, när jag jennifer och julia satt i bilen och väntade på pappa.


           
  


Nu blir det dusch, sen hoppas jag på någon god mat och efter det ska det tydligen bli äppelpaj till efterrätt, undra om jag hörde rätt?:o

om det är någon som vet hur man botar telefonskräck så hör gärna av dig till mig...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag vet hur jag brukar göra :D. Slå in nummret innan du hinner börja tänka och drabbas av panik medan signalerna går istället :D. Förvisso går det inte alltid så bra, men man får det gjort :).

SARU PAJ!?!?! Du har väl inte glömt? Bra!

2008-03-03 @ 18:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0