the last day

IDAG var sista dagen på praoen ju, vilket innebär att jag har lov nu!! Skulle inte kunna kännas bättre!

Dagen har gått hyffsat bra, vi har faktiskt inte gjort så jätte mycket, översatt en text till engelska, sedan blev vi ju bjudna på lunch på Eastern palace! Det var ju riktigt snällt av dom (men som jag skrev tidigare så är vi ju värda det, efter allt vi har gjort!) Buffén var i alla fall jättegod, massa olika kycklingar, friterad kyckling bland annat som jag tycker är jättegott! Sedan åt jag, friterad bläckfisk, haha har aldrig ätit det förut men det var faktiskt gott, lite annorlunda konstistens bara! Men ja, det var trevligt! Sedan efter lunch fick vi sitta och klura ihop någon slags flyer (jag gjorde det och linda skrev en text om föreställningen), innan det så smällde vi massa sånna här.. som finns när man har köpt något nytt, som bubblor som går att smälla, åh jag hade ingen bild, men det var hemskt barnsligt och hemskt roligt! Klockan 4 slutade vi och vi fick gratis biljetter till TRACES!!! Jag är as taggad, tror verkligen att det är en jättebra föreställning!

 På morgonen, vi var nog lite less överhuvudtaget, men tanken på lov gjorde det ändå värt.
 Här åt vi, och så kom en polis med sällskap, han ville tydligen göra en speciell entré och komma med bilen och uniformen och allt!

Kommentarer
Postat av: lindis

Eastern palace martina. easter palace:) fast det gör inget, dom är ju så lika!

2008-03-19 @ 23:08:47
URL: http://llindat.blogg.se
Postat av: Fredrik

EEEEW! Friterad bläckfisk! Det smakar ganska okej, men konsistensen gör att det fan inte är ätbart! Friterad kyckling är dock gott :D OCH SÖTSUR SÅS! Herrejävlar vad jag blev sugen på kinamat :O. Tack som fan, nu kommer jag sitta hungrig hela natten och ja, du ska känna dig skyldig, JÄVLIGT skyldig -.-

2008-03-20 @ 00:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0