time again

haha ja verkligen.

Nej jag trivs inte alls med den här designen, men jag orkar verkligen inte fixa det just nu....

Var ute och gick en ganska lång promenad i det fina vädret, hoppas det fortsätter såhär! Jag har tänkt på en sak, det är lite konstigt hur vissa människor (jag bland annat) måste kämpa med att motionera och dra ner på godsaker medan det finns andra som typ inte kan gå upp i vikt? Dom stoppar i sig mycket saker och tränar nästan inget och ändå göre ingen skillnad, men det är väl så det är! Alla är vi olika. Dock tycker jag att det är jätteskönt att vara ute och gå, speciellt i sånt här väder. Efter att jag var ute har jag legat i soffan och myst med hunden och sett på massa skidor!

Ikväll ska jag nog bara ta det lungt, måste vila och ladda inför imorgon, jag kan nästan lova att vi kommer få kämpa livet ur oss i 8 timmar! 9-5 säkert. Så det är bara att vila! Tur att det är en kort vecka, skulle inte kunna kännas bättre!!
image210
haha, jag kan inte riktigt det där med propositioner (vet inte ens hur det stavas!)
men men.  :m




Kommentarer
Postat av: lindis

du är sååååå duktig

2008-03-16 @ 19:46:39
URL: http://llindat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0