times like these

I AM A ONEWAY MOTORWAY

Jag måste ju börja sätta upp lite mål för mig själv, så att jag kommer någonvart, jag menar om jag fortsätter så här kommer jag ju att ha noll självkänsla och liv dessutom. Det vill ju ingen? Så, jag bestämmer därför här och nu att jag ska göra något åt den här skiten, det ska jag.

Förövrigt har jag en syster som är lite galen, jag vet inte riktigt men jag tror att det kanske är något litet fel på henne, ja för hon är nämligen väldigt aggresiv hela tiden, man trippar omkring på tå för att undgå detta monster, men ack så svårt det är, det är sällan att man klarar sig.. Jag hoppas att hon blir sig själv snart, nångång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0