TRACES day

Jag sa att jag förmodligen inte skulle vilja leva i slutet på den här dagen, och jag kan säga att jag nästan känner så, men nu känns det ändå lite bättre! Dagen har varit riktigt dryg, vi har suttit och vikt papper och stoppat in allt i alla dessa kuvert, ungefär 1000 stycken. Sedan fick vi gå till något ställe och hämta några affischer, jag sa ifrån och hon blev sur och linda tyckte att jag var pinsam men man måste ju faktiskt få säga ifrån. Sedan gick vi (och jag hade världen tyngsta väska ungefär) till dragonskolan där vi satte upp affischer om TRACES , den skolan är verkligen stor och äcklig, haha usch. Imorgon ska vi resa land och rike genom olika gymnasieskolor och affischera. yey

Idag när jag stod och väntade på bussen (som jag tydligen missade så jag fick stå och vänta i ungefär 20 minuter) så kom jag på mig själv med att tänka "Åh vad jag hellre skulle vilja sitta i en såndär söt liten röd bil än att stå här"´, detta är hemskt för att jag glömde tänka (glömma att tänka..) "en sån där söt liten MILJÖVÄNLIG röd bil".. Aj aj, men seriöst så är det ett helvete att stå och vänta på bussar som aldrig kommer, det kan förstöra vilken fin dag som helst!

  image214
Traces flyers och Affischen.

 
Den här snygga tröjan fick jocke av mig och jennifer, + några tialotter (han vann en tia! wow..) han vill dock ha en större storlek, jag hoppas att det finns eller att han kan tänka sig den här endå för jag tycker verkligen att han passar i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0