trevligttt värre

Åhee, jag har haft en riktigt trevlig kväll som man kan säga började med middag tillsammans med fina vänner och en lillebror! Potatisbullar och bacon blev det för oss sandbergare i alla fall, helt okej:)

Senare så åt vi lite popcorn, drack lite och spelade Så det kan låta! Det var trevligt, dock så förlorade jag och mitt lag (björn) men vad gör det!! Efter det så hade vi massage tåg, riktigt trevligt och så. Och sen gick vi ut, jag, andréas, björn och robin, tog en liten promenad i det iskalla vädret, det var fint tycker jag! sedan såg några av oss sista one tree hill avsnittet!! Man blir ju bara så otroligt rörd och spänd och allting, den serien har verkligen allt, älskar allt med den, puss. Nu ska jag gå och lägga mig, jag får mig säng för mig själv ikväll, hihi, och imorgon kommer vi alla vakna upp till ett rent kök! UNDERBARAKÄNSLA, för jag bestämde mig i mitt lite onyktra tillstånd för att göra det jag tycker om nästan allra mäst, alltså städa plus lugna favoriter i bakgrunden, kan det bli bättre! så nu är det fint där inne! Bara lite stökigt i vardagsrummet men, det löser sig imorgon! Skit trevlig kväll, verkligen, känns som ett bra avslut på en bra helg. puss och godnatt

It´s always better when were togheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0