1togo

Nu har vi gjort bort första nationella, skrivdelen, engelska. Det känns ju skönt. Det blev väl helt ok, men våran lärare virrade bort sig helt och sa att vi hade till 11 på oss, yey tänkte vi, woho tänkte jag och började skriva en kladd. Sedan började jag renskriva, tittade på klockan då var den 10, gud vad skönt tänkte jag, då är den en hel timme kvar, men så kommer det in en kvinna genom dörrarna och säger att vi har till kvart över 10 på oss, sedan får vi inte skriva något mer. PANIK tänker jag och börjar slarvskriva, han alltså inte fördjupa mig, men det blev väl ok som sagt, men hon får ju ta lite ansvar säger jag bara! en tur sak är att vi inte har någon lektion i eftermiddag så slutar 13.55 avrundat klockan 2, bara skönt!

Det här har jag skrivit en gång redan, inte exakt, men jag sparade och allt fuckade sig, det var irriterande. Nu ska jag inte vara irriterad och påminna mig själv en gång till att skolan faktiskt inte är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0