äckel

alltså dessa små äckliga småkryp! Nu när det blir sånt här underbart väder så är det klart att det måste finnas något dåligt med det, jag skulle vilja säga att det är krypen.. Dom är överallt, hela tiden, man blir aldrig av med dom. Äckligaste är när en bamsespindel bestämmer sig för att löpa genom mitt rum, på väggarna och på golvet. Som tur är så har inte det hänt än detta år, men jag försäkrar er om att det kommer hända. Och whats up with att spindlar trivs bäst där det är rent? Det som att någon vill mig något ont för att jag är en städgalning. Jag är i alla fall rädd för dom, dom där miniatyrerna med vingar, utan vingar, med tusen ben och allt som hör krypen till. En vacker dag ska jag bota min rädsla, på något sätt ska det väl ändå gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0