aldrig förut

Mitt huvud har aldrig varit såhär tungt, min hjärna har aldrig känts såhär tomt, min kropp har aldrig varit såhär slö. Men nu är det i alla fall delvis över. Delad tredjeplats med fyra andra grupper är väl inte helt fel? haha, åh men vi är så bra allihopa. Plus att vi fick 10.000 kronor till klassen, inte fy skam må jag säga! Ikväll vill jag sova, jag vill inte göra något annat, men först ska jag (åh vad jag ska hela tiden) plugga lite, och så har jag en ond aning om att jag och pappa skulle göra nått med moppen idag, om vi orkar, allt är bara så slött.. Ingen middag har jag fått än helller, och mina två hemkommna syskon ligger bara och snarkar och min vakna syster är dum och skyller på mig att det är jag som har slagit henne när det i själva verket hon som slagit mig, speciellt eftersom att jag sa sluta. haha åh så barnsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0