all my life

muhu, nu har jag plågat mig tillräckligt med matte för idag. Jag har blivit lite klokare på vissa saker, mindre klok på andra. Men jag har även kommit fram till att efter det här nationella provet så är typ matteb över, om man inte ska göra nått restprov men det ska väl ändå inte behövas tycker jag! Så det är ju otroligt skönt. Nu har jag även kollat på min hemsida en sista gång, imorgon är det redovisning. Jag vet inte riktigt vad jag känner för min hemsida, den är väl sådär, OK. Kanske inte så mycket mer, men jag är som ändå nöjd, blir inte klok på mig själv. Tomorrow I'll be fine.

Nu ska jag sätta mig någonstans där det finns gott om ljus och läsa mina sista sidor i svenska boken, mycket ljus så att jag inte somnar! Iof sov jag en timme tidigare i dag, kanske gjorde susen, vad vet jag. Sometimes sleep is the best you have. fan vad fel det lät, men jag sitter inte och försöker vara engelska proffs på en blogg satt.

Om en/två dagar (torsdag) så far halva min familj till turkiet, varför ska inte du med, är väl det första folk frågar när jag berättar det, men sanningen är den att jag inte riktigt vet.. Jag ser väl inte riktigt tjusningen med det här utomlandsåkandet.. Kanske senare i livet vem vet? Just nu känns det helt enkelt onödigt att min mamma ska betala massa extra pengar för något som jag faktiskt klarar mig utan. I alla fall så hoppas jag att dom får det underbart där nere, och framförallt att dom tar hand om min kamera (inte framförallt men, haha!), har inte varit utan kamera på snart ett år och nu blir det en hel vecka som förmodligen försvinner ut minnet ganska fort om jag inte gör något alldeles amazing. Det verkar tydligen så, dock inte så konstigt, att man lättare kommer ihåg saker som finns med på bild, än en gång, så självklart men ändå! Jag klarar mig i alla fall, klart dom ska ta med den! här blev det långt och drygt, har ingen bild heller, så ja, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0