bring me back to those happy days

så tråkigt när det är tomt.

Om några få minuter börjar en sak på tv som jag ska se, termintator, ja det är jag , jag tycker "sånna" där saker är bra, inte mer med det! I alla fall så hade jag tänkt följa det på tv, men så blev det inte så, undra varför? Men det känns ganska skönt, mer tid dom få skolmåndagar som är kvar! Ikväll har jag varit ute och gått och sprungit, det dryga är bara att min kondition inte blir mycket bättre alltså, får ta och jobba på det! Hur som helst, så var det fint väder, lite blåsigt men idag hade jag hörlurar som funkade i båda lurarna! Det var ett bra tag sen, hur skönt som helst var det i alla fall! EN sak som jag inte har gjort ikväll är att plugga... Vad är det med mig? aja, nu ska jag se på det där, sen får vi se om jag kanske läser igenom min svenska redovisning en gång till, för imorgon ska jag skriva en mind map! Jesh, imorgon blir en plugg-dag utan dess like. Plus att jag måste fixa lite med mopeeeden, eller jag? Pappa menar jag, jag hjälper väl till så gott jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0