cool

haha så var man där igen! Jag vet, oj vad jag vet att jag borde sitta och göra matteuppgiften istället för att sitta här och skriva, men det är inte det värsta, det värsta är att jag håller på att fixa i min garderob istället också. vad är det med mig? jag vill bara inte plugga innerst inne alltså, så allt annat känns mycket roligare! I alla fall så ska jag bara försöka få klart i garderoben sen ska jag börja, och helst vill jag bli klar också, skulle vara skönast i världen att bara slappa hela helgen, och inte behöva tänka på det där. Men troligtvis så kommer det inte bli så och jag kommer att tänka på det ändå. Aja.

Jag har bränt mig idag, som vid axeln fast lite längre fram eller ah. Anledning: jag och linda gick i det fina vädret till maxi! Och jag hade ändå en tröja som sitter hyffsat högt i halsen, men ändå! Det var i alla fall en fin promenad, lite blåsig men ändå. Sedan traskade vi runt på strömpilen och så! Jag har i alla fall handlat också, eller shoppat, vet inte vad som låter bäst, handla låter som att man köper mat, så därför säger jag shoppa, har ialla köpt ett par jeansshorts (!), äntligen, och så ett par vita tygskor (!) äntligen! haha känns bara bra, och jag älskar verkligen jeansshorts, galet snyggt? ska bli nice i sommar (nu?) när man inte behöver ha leggins under! Kanon bra. Måste nog köpa ett par till också, bara för att...


På bussen hem. Sedan åt jag mat med min kära lillebror ute på altanen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0