valborg

Igår var det ju valborg,  dagen spenderades med Jennifer och Frida på stan, lite frasses och så! Åt grillat hemma med familjen i sommarvädret, det var verkligen det! Sedan åkte jag och jennifer taxi ner på stan för att hinna med bussen till röbäck, 120 kronor kostade resan! Helt galet mycket pengar, blir ju less. I alla fall så var det trevligt i röbäck! Lite senare GICK några av oss till teg, där träffade vi lite människor och satt där ute resten av kvällen, också trevligt. Man kände dock lite lodis av att sitta där på gräsplätten, men vad gör det? Ah så jag tycker i alla fall att det var en bra dag, jag hade inte kunnat haft det så mycket bättre skulle jag tro. Tack amanda och alla andra som var trevliga!

    
 
    
         

 
 
Min kamera blev bortrövad i slutet av kvällen, hade ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0