fine

Åh, fick just samtal från min kära mor, dom är framme i turkiet nu iallafall och hade tydligen fått ett hotell med jätte fina rum och allt! Låter faktiskt inte helt fel! Hursomhelst så hade jag ju ändå nationella idag och som mamma så är det viktigare, inte för att det är anledning till att jag inte följde med men.. Hoppas i alla fall att dom får det jätte bra!

Ah, matteb, min bittre fiende, jag har nog inte besegrat den, men jag antar att vi ligger på ungefär samma nivå nu.. Det gick inte bra, tyvärr.. Men ett g ska man väl för fan kunnat skrapa ihop? Det håller jag tummarna för.. Snart kommer linda och vi ska se på frankenstein, två timmar, taggat! ajaajaj, super skönt att det är över nu i alla fall, det gör det lite lättare att leva, men som sagt, så länge det inte går åt helvete såklart. så nu släpper vi det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0