for what it's worth

det är ju inte alltid det blir som det var tänkt, men ibland så! Idag är en sådan dag som jag kan vara stolt över mig själv. Jag har varit ute och rört på mig, sedan har jag pluggat! Ja det är faktiskt sant, jag har nästan läst klart frankenstein, läst och antecknat från engelska papperna och pluggat matte. Känner mig så mycket lugnare och allt känns bättre, en helt amazing känsla.

Fredag är det ju idag, jag vill göra något roligt ikväll men som det ser ut kommer det inte hända så mycket i den vägen. Men det är ju sådant man får leva med helt enkelt. Nu ska jag göra något busigt i illustrator, det tråkiga är bara att jag inte har någon inspiration och det kommer säkert bara bli ännu en liknande som alla dom andra jag har gjort nu på slutet, aja. det är kul i alla fall.



Det här är min trasiga nagel.. jag är orolig att den ska gå av helt, det kommer inte bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0