Godnatt alla fina

Det blir inget förlåt till klassen för att jag och linda for! Det var trevligt och vi spelade brännboll och vårat lag vann, ganska så bra alltså! Sedan satt vi bara i en ring och frös och hade det trevligt. Ah det är min klass det, lite spontana onsdagsbrännbollsfester, sedan vare inte helt fel att cykla med linda heller, tycker nog om att cykla, även om uppförsbackar är jobbiga! Det är som så fridfullt på nått sätt, dock hade jag mått gott av en mössa eller två. Nu ska jag sova, ja jag ska sova tidigt trots att jag är ledig imorgon, och ledig, det är jag för att jag, helt i ärlighetens namn håller på att bli förkyld vilket gör att jag inte känner för att delta i skoljoggen som är imorgon på skolan, istället ska jag sova och bli frisk, och plugga med linda och bli smart, för imorgon har jag tänkt att vara på ett sånt där produktivt humör, det kommer bli fint!
Och inte nog med att kvällen blev fin så fick jag en parfym av min mamma, jennifer och joakim! Ett grönt äpple, ja då vet alla vad jag menar, ett stort ett dessutom! Förut har det varit jennifer som har haft den parfymen men since hon inte använder den längre så tycker jag att det är alldeles ypperligt att jag tar över den lukten, för den luktar faktiskt gott på mig med! hoho.
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0