hardest thing

alltså ibland när man kommer in på msn så känner man eller i alla fall jag en sån otrolig hopplös känsla, ingen som skriver, ingen som är social om man skriver, inte en enda person som vill prata med en eller ens någon som bryr sig. I lands problem, men ändå det är tråkigt.

Jag hatar att vara arg, men nu på senare tid så är jag argare än vanligt, allting är bara så irriterande, jag har tappat min positivitet helt och hållet, men hoppas starkt på att hitta någon gång, någonstans!



lite annorlunda i alla fall, kreativa saker är bra för humöret.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Så är det ofta på MSN för mig med :(, man blir jätteledsen i själen. Jag fann dig och Paulina skräpandes på stan idag ifall du inte visste det. Det var högst traumatiskt ^_^. Du är skyldig mig en paj, det borde jag kanske ha sagt :S. Jaja, nu har ditt minne fräschats upp lite. GOGO BAKA!

2008-05-19 @ 23:11:25
URL: http://hmmrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0