heal it

Nej nu blev det sådär, hopplöst igen. Jag känner mig ful och dryg idag, jag känner att mitt och jennifers rum borde städas och jag känner mig lite ledsen. Jag vet inte riktigt varför och jag vill inte gräva längre ner i det för sånt brukar ofta inte löna sig. Skulle vilja fara och köpa godis, men jag är alldeles för lat och ful för att orka fara och vistas på en affär, så jag får ta och se vad som finns hemma!

Snart, snart, snart.

Idag var jag också och tittade på textilpennor, om några veckor skulle dom få in pennor som man kunde köpa en och en för nu var dom i pack. Jag vill helst ha svart, och så någon färg till och då ska jag göra snygga saker, det har jag bestämt mig för. Nu ska jag försöka orka ta tag i städningen och sedan ska jag göra något som får mig att må lite bättre, typ se någon spännande thriller eller varför inte terminator serien? ja vi ser väl.

Kommentarer
Postat av: LLLLL

du är aldrig ful marre!

2008-05-17 @ 20:53:49
Postat av: Fredrik

Sånt där tror man bara. Jag har problem med att åka buss för att jag är så jävla ful, eller jag hade problem med det. Nu har jag insett att jag inte alls är så äckligt ful som jag innerst inne fortfarande tror ^_^. Du är inte ful, jag lovar.

2008-05-18 @ 12:36:46
URL: http://hmmrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0