hucsh

Det roliga med uppgifter och frågor man inte förstår är ju definitivt när man får hitta på svar, då känns det verkligen som att man har kommit långt. Sen kan man ju bara sitta och hoppas att det inte är massa babbel man kommer med och att det faktiskt är rätt! Nu har jag hittat på lite, så det ska bli roligt att se.

Min flash är nu ombörjad, fin ord jag vet, men jag var tvungen, det är lite drygt just för att det tar ett tag att sitta och göra men i slutändan så kommer det att löna sig, bra bra!

update:
My work is done, jag fick min flash att fungera, plus att jag fick den att stanna! Helt fantastiskt. Och nu håller jag på att städa mitt rum, ännu mer fantastiskt, eller engentligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0