I'M HAVING A GOOD TIME

friday is the best day!

Som vanligt vaknade jag lite tidigare än vad jag kanske borde, solen ni vet. Men det gör sååå lite, jag älskar det här vädret! Tyvärr brukar det bli så, kanske i mitten av sommaren att jag blir lite less på solen. Som igår till exempel, då brände jag mig ju... Jag menar, är solen redan less på mig?

Snart eller om ett tag ska jag till skolan och försöka göra klart det mesta av det mesta, som jag alltid säger att jag ska.. Men idag ska jag verkligen försöka! Sedan blir det hem en snabb, och sedan far jag och jennifer till teg för att grilla med amanda och några, låter som en fin fin kväll tycker jag!


Sa ju det, jag tror ändå vi tycker om varandra, jag och solen! Sen äre mina nya shorts och skor, blev ju ingen kanon bild men jag ville ju försöka få med båda!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vita skor <3



"Jag kastar sten mot solen för jag hatar den"

2008-05-31 @ 01:04:01
URL: http://hmmrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0