I'm the worlds greatest

UPPE OCH PIGGARE ÄN NÅGONSIN
inte riktigt sant, men jag är i alla fall uppe, och lite pigg!

En sak som jag tycker är ganska rolig med att plugga, speciellt sånna arbeten som man har under en längre period. För då sitter man där och pillar på dom, man gör kanske en fråga, eller en förändring på något sätt och då tycker man att man är bäst i världen för att man har gjort det. Även om man egentligen har mer än hälften av allt kvar. Som nu till exempel, jag har skrivit två meningar på min inledningstext till en matteuppgift, och jag känner mig galet duktig. MEN TVÅ MENINGAR? Det är ju inte ens nått, det är inte så att jag har gjort en undersökning eller något sånt, utan nej, jag har bara skrivit två inledande meningar, men ack vad duktig jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0