kanon

haha oj oj oj..

Att byta samtalsämne skulle jag vilja kalla det här inlägget, jag vet en person som är väldigt bra på det, tydligen. Men jag bryr mig kanske 2 av 5, så det gör ju inte så mycket. Jag önskar bara att du visste sanningen, för sanningen skulle vara mycket enklare, så är det, för det är allt jag har att säga. Jag skulle vilja att det fanns mer, men om det inte gör det vad ska jag göra då lixom?

Ikväll ha varit en fin kväll, sådär roliga människor, rolig och god dricka, ja bara helt perfekt ungefär, dessutom hare knappt varit någe kallt! kanonkväll helt enkelt. bilder kommer imorgon. nu ska jag nog dra en sova innan jag stupar, taggar livet imorgon också, det är ju trots allt inte förrän på söndag mitt helvete börjar. så godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0