kanske inte det

Nu känner jag mig duktig, har skrivit en mindmap och den text jag ska rabbla upp på redovisningen imorgon! Vad ska jag göra nu? Ja snart är det middag i alla fall, var sak har sin tid som man brukar säga, ett steg i taget.

På fredag kommer det, då kommer jag få veta om jag har klarat mig förbi matteb's svåra väg, det är då det avgörs, vem som har vunnit. Jag hoppas så innerligt på seger att det går inte ens att sätta ord på, jag kommer nog gråta eller bli helt stum om jag blir med räknad till gänget som ska göra omprov, det får inte hända, jag har ju inte ställt in mig på det så det skulle skaka hela min värld. ajaj nu ska jag inte överdriva men jag vill inte vill inte vill inte. håller hoppet uppe.

kul att skolan är det största samtalämne jag har just nu, lagomt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0